لایف استایل غذایی

ببخشید مربی شما برنامه غذایی هم می دهد؟

سوالی که همیشه مردم از مربیان ورزش و بدنسازی میپرسن و شاید هیچ مربی پیدا نشه که بگه نه من برنامه غذایی نمیدم حالا به هر دلیلی یا بلد نیستم یا قبولش ندارم و یا دلایل دیگه ولی اکثر مربی ها قبول می کنن و برنامه غذایی هم میدن و در قبالش پول های خوبی هم به جیب می‌زنن که نوش جونشون😉

لایف استایل غذایی

اما آیا در واقعیت و حقیقت چنین چیزی تاثیری برای افراد داره آیا این تأثیر چشمگیر خواهد بود؟ در این مقاله می خواهیم به بررسی این موضوع خیلی مهم بپردازیم البته مهم نه به خاطر اهمیتش بلکه به خاطر درگیری ذهن مخاطبان با این چالش بی ارزش. خوب بزارید از اینجا شروع کنم که اصلاً رژیم غذایی وجود داره یا نه ببینید عزیزان در واقع چیزی که مهمه رعایت یک الگوی غذایی مُدَوَن و راحت که بدون دغدغه ی ذهنی ما بتونیم برای مدت های خیلی طولانی بهش پایبند باشیم رو بهش میگیم لایف استایل غذایی.

لایف استایل غذایی

پس مهم ترین نکته در لایف استایل غذایی این است که راحت باشه دغدغه ذهنی برامون ایجاد نکنه، نه اینکه اگر در فلان روز فلان ماده غذایی رو بهش دسترسی نداشتم بخوام مدام حرص بخورم خودمو آزار بدم که ای وای مصیبت بدنم میریزه به هم اگه همین الان اون ماده غذایی رو نخورم این اسمش میشه خودزنی یا رژیم البته ممکنه خیلی ها در مدت زمان های محدود از این رژیم ها نتیجه مثبتی هم بگیرن که شکی هم در اون نیست ولی به چه قیمتی به قیمت از دست دادن آرامشم، به قیمت شوکی که به بدنم وارد می کنم که نمیدونم در آینده چه طبعاتی برام خواهد داشت حتی در بیشتر اوقات مربیمم نمیدونه اینکه بعد از یه مدت که ازش خارج بشم بدنم خیلی بی ریخت تر از قبلش بشه که باعث بُهت و تعجب و نگرانیم بشه که استرسمو افزایش بده و خیلی موارد ناخوشایند دیگه…

لایف استایل غذایی

مخالفت بزرگان تغذیه با رژیم غذایی

ببینید عزیزان حتی از نظر علمی هم بزرگان تغذیه دنیا مثل دکتر کَمبِل ، دکتر مسجدی و خیلی از بزرگان دیگر در این حوزه هم کاملاً این قضیه ی رژیم رو مخالفش هستند و چیزی جز شکست براش متصور نیستند شاید لازم باشه یکم بیشتر با خودمون فکر کنیم اینکه یک عزیزی که خیلی کارش خوبه برای من تعیین کنه در روز شنبه چی بخورم چی نخورم روزهای بعد به همین صورت، آیا به نظرتون خنده دار نیست پس لایف استایل غذاییه که مهمه نه رژیم غذایی.

توی لایف استایل غذایی، ما برای کسی تعیین نمی کنیم فلان روز چی بخور فلان روز چی نخور بلکه یک الگوی درست و اصولی و منطقی رو براش ترسیم می کنیم که اون فرد ورزشکار در قالب این چهارچوب خودش انتخاب کنه که چی درسته و چی بهتره براش.

خلاصه کلام

سعی کردم خیلی خلاصه و مفید اصل مطلب رو ارائه کرده باشم که جزئیاتش در قالب این مقاله نمیگنجه و ریزه کاری زیاد داره. به همین راحتی میتونیم در مسیر یک لایف استایل غذایی خوب و ایده آل قدم برداریم که نه ازش خسته بشیم نه اینکه اگر یک روز نتونستیم انجامش بدیم خودمونو سرزنش کنیم شاید سردرگم شده باشید که چی درسته و چی غلط یا اینکه نیاز خودتون بدونید که هر چه سریعتر الگوی مناسب غذایی تون رو به دست بیارید ولی نمیدونید باید چه کاری انجام بدید.

پس با ما در ارتباط باشید که هم از مشاوره ی رایگان بهره مند بشید و هم بتونید از دانش و توانایی ما برای زندگی شادتر خودتون نهایت استفاده ی مفید و لازم رو ببرید .

شما میتونید با شماره های درج شده در سایت باشگاه بدنسازی تهران با ما در ارتباط باشید و ما با کمال میل آماده خدمتگزاری به شما عزیزان هستیم.

                                                                                                                                « شاد و تندرست باشید »

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

میخواهید به بحث بپیوندید؟
احساس رایگان برای کمک!

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *